Verliefd op Mallorca - Reisverslag uit Palma de Mallorca, Spanje van annaterpstra - WaarBenJij.nu Verliefd op Mallorca - Reisverslag uit Palma de Mallorca, Spanje van annaterpstra - WaarBenJij.nu

Verliefd op Mallorca

Blijf op de hoogte en volg

13 Juli 2017 | Spanje, Palma de Mallorca

Beste iedereen,

Hier weer een nieuwe update. Dit keer wordt het een vrolijke update. Ik ga namelijk vertellen over het bezoek dat langs is geweest en de mooie plekken die ik heb bezocht. Laat ik erbij vertellen dat als we bezoek kregen ik ook weleens een dag stage moest lopen en dat het bezoek zich dan zelf moest vermaken, wat ook zeker geen probleem was voor hen. Het eerste bezoek wat ik had waren mijn ouders. Die hadden een week vakantie geboekt naar Mallorca. Ze hadden een eigen appartement en auto gehuurd in een plaatsje ongeveer 20 min met de auto van ons vandaan. Met hun heb ik erg veel gezien van het eiland omdat ze een auto hadden gehuurd. Wat heel handig en leuk was, was dat we aan collega's konden vragen wat mooie plekken en stranden waren en dan konden zij ons een paar aanbevelen. Het eerste waar we naar toe zijn gereden was Cap de Formentor. Nou deze plek met dit uitzicht is werkelijk waar een van de allermooiste plekken die ik ook heb gezien. Daarna zijn we naar het strand playa de Muro gereden. Dit was een erg mooi lang strand met een mooie licht blauwe zee. Verder ben ik nog hem hun naar verschillende mooie strand en plekken gereden zoals Camp de la Mar, Illetas en nog wat andere kleine strandjes. Het was erg leuk dat ze er waren en ik heb erg genoten. Verder zijn mijn vader en broer nog een keer een weekend langsgekomen. Toen zijn we naar Parc Natural Mondrago, daar het strand van geweest. En een andere dag naar Es Trenc, dit is volgens toeristen het mooiste strand van het eiland maar daar ben ik het niet mee eens. Het was mooi, maar niet super mooi. En als laatste zijn er nog 2 vriendinnen en een moeder langskomen. Hier heb ik ook verschillende leuke dingen mee gedaan en verschillende mooie plekken bezocht en zij vermaakte zich ook prima als ik op stage was. Wat ook erg leuk was, is dat het bezoek dat langskwam ook altijd een fietstocht mee deed bij ons stage bedrijf.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Palma de Mallorca

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

13 Juli 2017

Laatste week

13 Juli 2017

Verliefd op Mallorca

13 Juli 2017

Update

02 Mei 2017

Eerste stagedag

02 Mei 2017

Begin avontuur

Actief sinds 18 April 2017
Verslag gelezen: 341
Totaal aantal bezoekers 2468

Voorgaande reizen:

18 April 2017 - 31 December 2017

Mijn eerste reis

Landen bezocht: