Begin avontuur - Reisverslag uit Palma de Mallorca, Spanje van annaterpstra - WaarBenJij.nu Begin avontuur - Reisverslag uit Palma de Mallorca, Spanje van annaterpstra - WaarBenJij.nu

Begin avontuur

Door: Anna Terpstra

Blijf op de hoogte en volg

02 Mei 2017 | Spanje, Palma de Mallorca

Hallo allemaal, dit is het eerste reisverslag dat ik ga maken. Ik zal beginnen met vertellen hoe dag één van het avontuur naar Mallorca is gegaan. Zaterdagochtend, de wekker gaat om half zes. Het avontuur gaat beginnen. Gemende gevoelens heb ik erover. Ik vind het super gaaf maar ook erg spannend. Nog een uurtje om mij klaar te maken en om de laatste spullen bij elkaar te pakken. Het is half zeven en ik loop naar buiten met mijn koffers, ouders en broer. Het uitzwaai comité staat al bij de poort van ons, wat ik erg leuk vond!! We vertrekken met de auto naar het vliegveld Brussel Zaventum. De autorit duurde ongeveer 2 uur. In de auto begon ik het pas echt te beseffen, ik kreeg een apart gevoel in mijn onderbuik. Ik ga voor 2,5 maand ergens anders wonen en werken. WOW heftig, gaaf en ik ga veel mensen missen. Maar ik vind het ook erg leuk om met Inge dit avontuur aan te gaan. Eenmaal op het vliegveld ontmoeten we Inge met haar family en friends bij de Starbucks. Eigenwijze Inge dacht de dag ervoor nog lekker even te gaan trainen en had haar Enkel verzwikt, dus die zat in een rolstoel. De eerste kennismaking voor mij met hun. Dit was gezellig. Dan is het moment daar, het afscheid met iedereen. Tja wat moet ik hier van zeggen. Het voelde niet echt als een afscheid maar het was niet leuk om te doen natuurlijk. De vliegreis ging goed, we hadden 20 minuten vertraging maar verder was het een rustige reis. Wat ik erg prettig vond. Eenmaal in Mallorca was het nog even bidden of de koffers goed zouden aankomen, wat uiteindelijk gelukkig het geval was. Toen nog opzoek naar een taxi en opweg naar het appartement. Dit was nog even een spannende rit, want waar zullen we verblijven de komende 10 weken. Eenmaal bij het appartement werden we ontvangen door de verhuurders Ronald en Ricardo. Zij waren erg vriendelijk en toen we binnen in het appartement waren, was dit een dikke opluchting. Want het zag er allemaal super uit!! Hier zag ik mezelf en Inge wel zitten de komende 10 weken. De kamers waren prima, we hadden zelfs nog een derde logeerkamer.. En het balkon was werkelijk geweldig!! Die dag hebben we nog boodschapjes gedaan en Mallorca verkent. In mijn volgende verslag zal ik beschrijven hoe de eerste werkdag eruit zag.

  • 11 Mei 2017 - 14:32

    Susanne Dobbelsteen:

    Leuk verslag en leuk dat je het ziet zitten.
    Heel veel plezier en succes!

Tags: #day1

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Palma de Mallorca

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

13 Juli 2017

Laatste week

13 Juli 2017

Verliefd op Mallorca

13 Juli 2017

Update

02 Mei 2017

Eerste stagedag

02 Mei 2017

Begin avontuur

Actief sinds 18 April 2017
Verslag gelezen: 214
Totaal aantal bezoekers 2469

Voorgaande reizen:

18 April 2017 - 31 December 2017

Mijn eerste reis

Landen bezocht: